11/03/2011

Flavour of leaving / Příchuť odcházení

And sometimes come fears and doubts too.


A někdy příjdou i obavy a nejistoty.
(Česky níže)

Here comes the sad part of the story.
It seems little bit cruel that once you start to prepare your environs for your departure, you start to face the fact that you are going to leave your whole life. Why now?
My friend told me how amazingly crazy I am, leaving my job, family, friends, my country and going somewhere I have been once with someone I love but still hardly know. She said that I am brave, wished me sincerely good luck and left me alone with a question on my mind: "Is it really courage and adventurous nature that drive my path or just an infinite naivete and stupidity?"
Nevertheless, soon I will find out... :-) Wish me good luck.

ČESKY:

A přichází smutnější část příběhu.
Je trochu kruté, že ve chvíli, kdy začnete připravovat své okolí na svůj odjezd (hledat náhradu za sebe do podnájmu, připravovat pro šéfa inzerát na svou pozici, třídit věci, informovat své kolegy, známé a kamarády, ...) začnete čelit i faktu, že se chystáte opustit celý svůj život. Proč teď?
Má kamarádka mi řekla, jak obdivuhodně bláznivé je mé rozhodnutí opustit svou práci, rodinu, kamarády, svou zemi... a odjet do míst, na kterých jsem byla jednou v životě, s někým, koho miluju, ale sotva znám. Řekla, že jsem odvážná, popřála mi od srdce hodně štěstí a zanechala mě s jedinou otázkou: "Je to opravdu odvaha a dobrodružná povaha, co pohání mé kroky, nebo jen nekončící naivita a hloupost?"Každopádně brzy to sama zjistím... :-) Přejte mi hodně štěstí.

2 comments:

Unknown said...

Ahoj Vendy,

jsem hluboce přesvědčený, že odvaha jít svou vlastní cestou, navíc cestou srdce, se bez určité míry naivity a - jak to někdo může nazývat - hlouposti jednoduše neobejde. Obojí jsou atributy zbytků dětské duše, které v nás přebývají, ačkoliv je většina dospělých zametá někam do kouta nebo pod koberec.

Good luck

PB

Vendula said...

Krásně řečeno... Díky, Pepo.